ظاهرا اینتل تصمیم دارد تا در محصولات جدید خود از برندی به‌نام EVO استفاده و طراحی برندینگ CORE را نیز به‌‌روزرسانی کند.

اینتل به‌زودی از یک برندینگ جدید برای پردازنده‌های اصلی خود پرده‌برداری می‌کند. برند جدید به‌نام اوو (EVO) شناخته می‌شود و با طراحی متفاوت هم بازاریابی خواهد شد. تعدادی از حساب‌های کاربری توییتر، برند و طراحی جدید را فاش کردند که احتمالا برای محصولات جدید تی آبی یعنی آلدر لیک (Alder Lake) استفاده خواهد شد. باتوجه‌به طراحی محصولات جدید اینتل می‌توان حدس زد که استفاده از کلمه‌ی EVO در برندینگ جدید با کلمه‌ی تکامل یا Evolution ارتباط داشته باشد. به‌هرحال پردازنده‌های آلدر لیک اولین محصولات شرکت خواهند بود که از معماری با ترکیب هسته‌‌های کوچک و بزرگ بهره می‌برند.

برندسازی محصولات اینتل از سال‌ها پیش تغییر چندانی نداشته است. نشان تجاری جدیدی که رسانه‌ها و منابع متعدد فاش کردند، تغییر در زیبایی‌شناسی برند را نیز نشان می‌دهد. در طراحی جدید، خطوط منحنی که در اطراف لوگوی اینتل دیده می‌شدند، حذف خواهند شد و تنها یک لوگوی مینیمال با طراحی مدرن دیده می‌شود. همان‌طور که در تصاویر فاش شده می‌بینید، نه‌تنها برند EVO برای محصولات جدید معرفی می‌شود، بلکه تقریبا طراحی برند برای همه‌ی محصولات شرکت تغییر خواهد کرد.


حرف i که نشان‌دهنده‌ی خانواده‌ی پردازنده‌های اینتل بود، در طراحی جدید به پایین و گوشه‌ی سمت راست لوگو منتقل می‌شود. طراحی کلی، بیش از گذشته شمایل مربعی با گوشه‌های تیز دارد. باتوجه‌به اینکه تصاویر جدید، مدل‌های EVO و CORE را نشان می‌دهند و خبری از پردازنده‌ i3 با برند EVO در تصاویر نیست، می‌توان پیش‌بینی کرد که تنها پردازنده‌های i5 به بالا، معماری جدید را با برند EVO دریافت می‌کنند. آلدر لیک احتمالا در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود. عرضه‌ی محصولات جدید با تغییر ساختاری عظیمی در اینتل همراه می‌شود و آن‌ها برای اولین‌بار با تولیدکننده‌ای متفرقه برای ساخت تراشه‌های خود همکاری می‌کنند. این همکاری با هدف رسیدن اینتل به سرعت بسیار بالای رقبا در صنعت طراحی و تصویب شده است.