سیستم مور نیاز ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop 2023

Adobe Photoshop یکی از معروف‌ترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای ویرایش تصاویر و گرافیک در دنیاست. این نرم‌افزار توسط شرکت Adobe توسعه داده شده و در ابزارهای مجموعه Adobe Creative Cloud جای دارد. به عنوان یک استاندارد صنعتی در زمینه ویرایش و پردازش تصاویر، فتوشاپ دارای ویژگی‌ها و کاربردهای متعددی است. در بخش زیر با سیستم مورد نیازی که یک کامپیوتر طراحی و رندرینگ باید برای اجرای ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop 2023 داشته باشد آشنا میشوید.

 

سیستم مورد نیاز نرم افزار ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop 2023 :

پردازنده : Intel Core 2 / AMD Athlone 64

رم : 2GB ( پیشنهادی 8GB )

کارت گرافیک : 512MB Vram ( پیشنهادی 2GB )

فضای مورد نیاز : 2.6GB ( SSD پیشنهاد میشود )

سیستم عامل : Windows 7 / 8.1/10

 

فتوشاپ Adobe Photoshop 2023 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند روی سیستم رندرینگ شما جایگزینی برای آن باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

ورژن جدید دانلود فتوشاپ دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا دانلود فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد.