سیستم مورد نیاز بازی رد دد RED DEAD REDEMPTION 2

پس از گذشت سال ها، استودیو بازی سازی راک استار از نسخه دوم بازی Red Dead Redemption در تاریخ 4 آبان سال 97  رو نمایی کرد.

راک استار مثل همیشه دو سیستم حداقلی و پیشنهادی را برای بازی RDR2 معرفی کرد. اما خبر خوب این است که افرادی که کامپیوتر گیمینگ نسبتا ضعیفی دارند هم میتوانند این بازی بی نظیر را تجربه کنند. به صورتی که سیسم حداقلی برای بازی شامل یک رم 8 گیگابایتی، یک پردازنده ی i5 و کارت گرافیک GTX 770 میباشد. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که یک بازی با داشتن چنین جزئیات و گرافیکی نیاز به سیستم قوی ندارد؟

باید گفت هرچه سیستم گیمینگ شما قوی تر و پر زرق و برق تر باشد جزئیات بازی چنان افزایش میابد که مو به تن هر گیمری سیخ میکند.

برای تجربه بازی Red dead Redemption II نیاز به 150 گیگابایت فضای خالی خواهید داشت که به خودی خود بسیار زیاد است. اما نکته حائز اهمیت این است که این بازی های راک استاردارای یک سیستم بهینه سازی بسیار قدرتمند میباشد به این صورت که طبق گفته ی بازی سازان حرفه ای، اگر این بازی با یک موتور بازی سازی مانند Unreal Engine ساخته میشد حجمی نزدیک به 400 گیگابایت میداشت.

در اینجا به سیستم حداقلی و سیستم پیشنهادی  راک استار خواهیم پرداخت.

سیستم حداقلی بازی Red Dead Redeption :

پردازنده : Intel Core i5 2500K / AMD FX 6300

رم : 8 گیگابایت

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280

فضای ذخیره سازی : 150 گیگابایت

سیستم عامل : Windows 7 SP1 64Bit

سیستم پیشنهادی برای رد دد 2 :

پردازنده : Intel Core i7 4770K / AMD Ryzen 5 1500X

رم : 12 گیگابایت

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB

فضای ذخیره سازی : 150 گیگابایت

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

 

همه‌چيز در آن در زيبا‌ترين حالت ممکن قرار دارد. موسيقي هم مثل هر عنصر ديگري، کاملا در هارموني عالي با ساير المان‌ها و سطحي ايده‌آل قرار دارد و کمک خيلي زيادي به غوطه‌ ور کردن هرچه بيش‌تر بازيکن در بازي مي‌کند و باعث مي‌شود تا تاثير دقايق خوش‌ساخت بازي، بيش از پيش شود. پس در يک کلام، اگر دل‌تان اثري را مي‌خواهد که به‌معني واقعي کلمه ارزشش چندين برابر ?? دلاري است که بابتش پرداخت مي‌کنيد، بهترين ساخته کمپاني راک‌استار گيمز تا به امروز يا همان Red Dead Redemption 2 را از دست ندهيد.