سیستم مورد نیاز بازی سایبرپانک 2077 Cyberpunk

سایبرپانک Cyberpunk 2077 یک بازی ویدیویی نقش ‌آفرینی و جهان ‌باز است که توسط استودیوی CD Projekt Red توسعه داده شده . این بازی در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شد و در زمینه علمی-تخیلی و اکشن را به تصویر میکشد. داستان بازی در شهری به نام نایت ‌سیتی در سال ۲۰۷۷ اتفاق می ‌افتد. این شهر به عنوان یک شهر به روز و بزرگ شناخته میشود که پر از تکنولوژی های پیشرفته، زیر زمین های تاریک و نورهای نئون زیادی است.

در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، شما نقش وی را ایفا میکنید البته دست شما برای هر نوع انتخابی باز است ، از شخصیت ‌ها و قدرت‌ های خود تا انتخاب‌ های داستانی. بازی به شما اجازه می ‌دهد تا داستان خود را در دنیای پیچیده و تاریک سایبرپانک ایجاد کنید.

Cyberpunk 2077 PC Gameplay

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ پیش از عرضه یک بازی مورد انتظار بود، اما پس از انتشار با مشکلات فنی و باگ‌ های متعددی مواجه شد که باعث شد بازی در وضعیت ناقصی منتشر شود. استودیو CD Projekt Red تعهداتی را برای بهبود بازی و رفع مشکلات اعلام کرد و در مدت زمان پس از انتشار، بهبود‌ های متعددی انجام داد. این بازی توانسته است با داشتن دنیای غنی و تنوع گسترده در رویه و داستان ها، علاقه‌ بسیاری از بازیکنان را جلب کند.

در اینجا با سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077 آشنا میشویم :

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی سایبرپانک 2077 Cyberpunk :

پردازنده : Intel Core i5 3570K  / AMD FX 8310

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 780 / AMD Radeon RX 470

حافظه کارت گرافیک (VRAM) : 3GB

میزان فضای مورد نیاز : 70GB

دایرکت ایکس : DX12

سیستم عامل : Windows 7 / 10 64Bit

 

سیستم پیشنهادی مناسب بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 :

پردازنده : Intel Core i7 4790 / AMD Ryzen 3 3200G

رم : 12GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 590

حافظه کارت گرافیک (VRAM) : 6GB

میزان فضای مورد نیاز : 70GB

دایرکت ایکس : DX12

سیستم عامل : Windows 7 / 10 64Bit

 

با نصب آپدیت های جدید بسیاری از مشکلات و نقص های بازی کم خواهد شد که با این اتفاق، کسانی که از این بازی نا امید شده بودند، میتوانند مانند یک بازی کم نقص از آن لذت ببرند. درصورتی که به دنبال سیستمی هستید که این بازی را به راحتی اجرا کند میتوانید با بخش کامپیوترهای گیمینگ ما مراجله کنید.