سیستم مورد نیاز بازی رزیدنت ایول 4 ریمیک Resident Evil 4 Remake

این بازی نسخه بازسازی شده و بهبود یافته از بازی معروف رزیدنت ایول ۴ می‌باشد که اصلاحات گرافیکی و بهبود های دیگری در آن صورت گرفته است.

رزیدنت ایول ۴ Resident Evil 4 ، در اصل یک بازی ترسناک و اکشن است که توسط شرکت Capcom توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی از زاویه دید سوم شخص اجرا میشود و داستان آن در یک روستای تاریک و ترسناک در اسپانیا اتفاق می‌ افتد. شما نقش لئون کندی ، یک مامور دولتی، را به عهده دارید که به این روستا فرستاده میشود تا رهبر زامبی ‌ها و موجودات وحشتناک را شکست دهد و دختر رئیس جمهور را از دست آن ها نجات دهد.

Resident Evil 4 Remake Systemr Requirments For PC

در اینجا با سیستم های حداقلی و پیشنهادی بازی Resident Evil 4 Remake آشنا میشویم :

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی رزیدنت ایول 4 ریمیک Resident Evil 4:

پردازنده : Intel Core i5 7500  / AMD Ryzen 3 1200

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce 1050Ti / AMD Radeon RX 560

دایرکت ایکس : DX12

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

 

سیستم پیشنهادی برای بازی Resident Evil 4 Remake :

پردازنده : Intel Core i7 8700 / AMD Ryzen 5 5600

رم : 16GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX 5700

دایرکت ایکس : DX12

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

.ریمیک رزیدنت ایول 4 خوب می‌داند که با چه ریتم و به چه ترتیبی تعداد دشمن‌ها را بیشتر کند، بازیکن را با روش‌های متفاوت مبارزه‌ی آن‌ها به چالش بکشد و به معرفی دشمنان جدید بپردازد

می‌دانید چرا این‌ این ویژگی ها انقدر جذاب هستند ؟ چون این ویژگی های در یک بازی محبوب به نام رزیدنت ایول ۴ می افتد. نکات مثبت اصلی گیم‌ پلی این بازی انقدر پررنگ هستند که اگر پس از آن به سرعت سراغ بسیاری از بازی‌های اکشن سوم‌شخص چند سال اخیر بروید، متوجه میشوید که نسخه چهارم باز سری رزیدنت اویل یک چیز دیگر است

در صورتی که به دنبال یک کامپیوتر گیمینگ مناسب برای این بازی هستید میتوانید با مراجعه به بخش سیستم های گیمینگ، کامپیوتر مناسب خود را پیدا کنید.