سیستم مورد نیاز بازی هیتمن Hitman 3

Hitman 3 یک بازی ویدیویی اکشن و مخفی کاری است که توسط استودیو IO Interactive توسعه داده شده و در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ توسط شرکت IO Interactive منتشر شده است. این بازی قسمت سوم و آخرین قسمت از سه‌ گانه World of Assassination می‌باشد که داستان شخصیت اصلی، مامور ۴۷ را دنبال می‌کند.

ترکیب مخفی کاری و اکشن : بازی Hitman 3 به شما نقش قاتل حرفه‌ای مامور ۴۷ را می‌دهد که مأموریت‌های مختلف را در سرتاسر دنیا انجام می‌دهد. شما می‌توانید از روش‌های مختلفی برای کشتن اهداف استفاده کنید، از روش‌های آرام و سبک تا روش‌های برخورد سخت و اکشن.

محیط‌های متنوع : بازی Hitman 3 شما را به محیط ‌های مختلف در سراسر جهان می‌برد، از آمریکا تا اهرام مصر گرفته ، تا شهرهای مختلف اروپا. هر محیط دارای جزئیات و مکانیک های منحصربه‌ فردی است که برای انجام مأموریت‌ها و کشتن اهداف به کار می‌رود.

پیچیدگی‌ های پنهانی: برای اجرای مأموریت‌ها ، شما می‌توانید از پنهان کاری، تغییر پوشش و تناسب با محیط استفاده کنید تا بهترین راه‌ها برای نزدیک شدن به اهداف را پیدا کنید.

داستان و جذابیت شخصیت‌ها : Hitman 3 دارای داستانی پیچیده و جذاب است که تلاش‌ها و ماموریت‌های مامور ۴۷ را دنبال می‌کند. همچنین، شخصیت‌های مختلف در طول داستان جذابیت‌ های خود را به ارمغان می‌آورند.Hitman 3 System Requirements For PC

 

برای اجرا در PC یکسری نیاز های سخت افزاری دارد و در اینجا با یکسری از آنها آشنا میشویم که شامل سیستم های حداقلی و پیشنهادی بازی میباشد :

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی هیتمن : Hitman 3

پردازنده : Intel Core i5 2500K  / AMD Phenom X4 940

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7870

فضای مورد نیاز : 80GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

 

سیستم پیشنهادی برای بازی هیتمن Hitman 3 :

پردازنده : Intel Core i7 4790  / AMD Ryzen 5 1600

رم : 16GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX Vega 56

دایرکت ایکس : DX12

فضای مورد نیاز : 80GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

 

بازی هیتمن 3 با تعبیری تازه از ترکیب مخفی کاری و اکشن، داستان جذاب و محیط‌های زیبا به بازیکنان تجربه‌ای تازه و متفاوت ازاین بازی را به بازیکنان ارائه میدهد. همچنین میتوانید با مراجعه به بخش کامپیوترهای گیمینگ ، سیستم های مورد نیاز این بازی را پیدا کنید.