سیستم مورد نیاز بازی گاد اف وار God Of War 2018

بازی گاد آف وار God of War یک بازی ویدیویی اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیوی سانتا مونیکا توسعه داده شده و توسط شرکت سونی انترتینمنت منتشر شده است. این بازی در سال 2018 برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و به سرعت تبدیل به یکی از موفق‌ترین بازی‌های این سال و یکی از بهترین بازی‌های موجود در این نسل کنسول‌ها تبدیل شد. پس از گذشت ۴ سال از انتشار این بازی برای کنسول، سرانجام این بازی از حالت انحصاری خارج و برای PC نیز پورت شد.

داستان بازی در این نسخه از God of War به طور معناداری تغییر کرده است. برخلاف نسخه‌های قبلی که داستان آن‌ها بر پایه محیط تاریخی یونان بود، این نسخه از خدای جنگ ، کریتوس، یونان را ترک کرده و به مناطق اسکاندیناوی می‌برد.

God Of War System Requirments On PC

در این نسخه، شما نقش کریتوس را بازی می‌کنید که اکنون در دنیای اسکاندیناوی زندگی می‌کند. او خدای جنگ بودن را ترک کرده و تصمیم گرفته تا به عنوان یک پدر برای پسر خود، یعنی اترئوس ، زندگی کند. داستان اصلی این بازی مرتبط به سفر کریتوس و اترئوس به قله‌های بلند اسکاندیناوی است، که برای یافتن پاسخ رازهایی که از مادر آترئوس به جای مانده قصد دارند به آن مکان سفر کنند. در طول این سفر، آنها با موجودات اسطوره‌ای، خدایان نورس و رازهای قدیمی مواجه می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های برجسته بازی، سیستم جدید مبارزه و تعامل با محیط است که در واقع تمرکز بیشتری بر عمق تاکتیکی و استراتژیک مبارزات دارد. همچنین، بازی داستان پیچیده و عمیقی دارد که نقش مهمی در جذابیت آن دارد.

بازی God of War به دلیل گرافیک بالا، داستان جذاب، جهانی باز و زد و خورد های هیجان‌انگیز توانست تحسین و اعتبار زیادی در میان منتقدان و بازیکنان کسب کند و به سرعت به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل شد. برای اجرای بازی خدای جنگ God Of War 2018  در کامپیوتر های شخصی یکسری نیاز های سخت افزاری میباشد که در اینجا با یکسری از آنها آشنا میشویم ؛ این مشخصات شامل سیستم های حداقلی و پیشنهادی بازی میباشد :

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی گاد آف وار God Of War 2018 :

پردازنده : Intel Core i5 2500K  / AMD Ryzen 3 1200

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 960 4GB / AMD R9 290X

فضای مورد نیاز : 70GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

 

سیستم پیشنهادی برای بازی گاد آو وار God Of War 2018 :

پردازنده : Intel Core i5 6600K  / AMD Ryzen 5 2400

رم : 16GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 570 4GB

دایرکت ایکس : DX12

فضای مورد نیاز :  70GB SSD

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

System Requirements For God Of War 2018

عنوان جدید God of War شروعی دوباره برای فرنچایز و افسانه ای است که نیاز به تغییراتی عظیم و انقلابی داشت و خوشبختانه کوری بارلوگ و تیم هنرمندش در سانتامونیکا به بهترین شکل این تغییرات بزرگ را در بازی اعمال کردند تا نه تنها تمامی صنعت بازی اعم از منتقدان و بازیکن ها از این تغییرات راضی باشند و آن را تحسین کنند بلکه کاملا به ریشه های سری هم وفادار باشد و هنوز هم شاهد یک God of War باشیم که این در واقع نقطه عطف و بزرگترین مزیت این شاهکار بزرگ است.