سیستم مورد نیاز بازی دایینگ لایت Dying Light 2

بازی دایینگ لایت Dying Light 2 یک بازی ویدیویی در سبک اکشن-ماجراجویی و ترسناک است که توسط استودیوی Techland توسعه داده شده است. این بازی ادامه‌ای برای بازی اولیه به نام Dying Light است که در سال 2015 منتشر شد.

داستان بازی Dying Light 2 در یک دنیای آخرالزمانی و زامبی‌پراکنده اتفاق میافتد. این دنیا به شهرها و مناطق مختلف تقسیم شده است که هر کدام دارای دینامیک‌ ها، شخصیت‌ ها و مشکلات خود هستند. بازیکنان در نقش یک شخصیت به نام Aiden Caldwell قرار میگیرند، که به دنبال مخفی کردن هویت خود و پیدا کردن معنایی در این دنیای مرگ و خطر میباشد.

یکی از ویژگی‌ های برجسته این بازی، سیستم پارکور پیشرفته‌ ای است که به بازیکنان امکان میدهد در محیط‌ های شهری و ساختمان ‌های بلند حرکت کنند. همچنین، مبارزات نبردی نیز بخش مهمی از بازی را تشکیل می‌دهند که شامل انواع اسلحه و وسایل جانبی است.

در بازی Dying Light 2 ، تصمیم‌ های بازیکنان تاثیر زیادی بر داستان و جهان اطراف خواهد داشت. انتخاب‌های انجام شده می‌توانند به تغییرات جزئی و گاهاً اساسی در داستان، روند جهان، و روابط با شخصیت‌های دیگر منجر شوند.

Dying Light 2 System Requirements

به طور کلی، Dying Light 2 یک بازی پیچیده و جذاب با عناصر اکشن، ماجراجویی، ترسناک و انتخاب‌های داستانی متعدد می‌باشد که در دنیایی پس از افتراق با همه چیز قرار دارد.؛ با انتشار این بازی برای کامپیوتر های شخصی بهتر است نگاهی به سیستم های مورد نیاز این بازی بیاندازیم :

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی دایینگ لایت Dying Light 2 :

پردازنده : Intel Core i3 9100  / AMD Ryzen 3 2300X

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 1050Ti 4GB / AMD RX 560 4GB

فضای مورد نیاز : 60GB

سیستم عامل : Windows 7 64Bit

 

سیستم پیشنهادی برای بازی دایینگ لایت Dying Light 2 :

پردازنده : Intel Core i5 8600K  / AMD Ryzen 5 3600X

رم : 16GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce RTX 2060 6GB / AMD RX Vega 56 8GB

فضای مورد نیاز :  60GB SSD

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

 

دایینگ لایت ۲ برای آن‌هایی که نسخه اول را واقعا دوست داشتند یا کلا از هر اثر مرتبط با زامبی‌ها لذت می‌برد، ارزش حداقل یک بار تجربه را دارد ولی اگر از این دست افراد نیستید بهتر است قید تجربه آن را بزنید. برای پیدا کردن بهترین کامپیوتر گیمینگ برای این بازی میتوانید به بخش کامپیوترهای گیمینگ ما مراجعه کنید.