سیستم مورد نیاز بازی مترو اکسدس Metro Exodus

بازی مترو اکسدس Metro Exodus یک بازی ویدیویی اکشن-ماجراجویی اول شخص است که توسط استودیو 4A Games توسعه داده شده و توسط Deep Silver منتشر شده است. این بازی سومین نسخه از سری بازی‌های مترو Metro می‌باشد و در تاریخ 15 فوریه 2019 برای پلتفرم‌های مختلف انتشار یافته است.

داستان بازی در دنیای پسا آخرالزمانی و پس از حوادث نسخه‌های قبلی سری Metro جریان دارد. بازیکنان در نقش Artyom، یک جستجوگر برای پیدا کردن مناطقی که در آن ها بازمانده وجود دارد، در یک جهان تخریب شده و پر خطر به ماجراجویی میپردازند. داستان بازی به شکل غیرخطی و در طول یک سال در هر چهار فصل روایت می‌شود که در طول آن‌ها با موجودات عجیب و غریب و دشمنان متفاوت مواجه می‌شوید.

Metro Exodus System Requirements

یکی از جذابیت‌های Metro Exodus ، جهانی باز و واقع‌ گرایانه‌ای است که در آن تأثیرات محیطی مثل آب و هوا و زمان شب و روز به طور واقعی شبیه ‌سازی می‌شوند. بازیکنان باید برای بقا در این جهان خطرناک، منابع محدود را مدیریت کرده و از تجهیزات خود نگهداری کنند.

بازی همچنین از گیم‌پلی ترکیبی از اکشن، اکتشاف و عناصر مخفی کاری استفاده می‌کند و به بازیکنان امکان انتخاب بین رویارویی با دشمنان به شکل مستقیم یا انجام مأموریت‌هایی به صورت پنهان کاری پیش ببرید.

در مجموع، Metro Exodus با داستان مهیج، جهان باز جذاب و تجسم واقع‌ گرایانه، تجربه‌ای دشوار و جذاب در ژانر اکشن-ماجراجویی ارائه می‌کند. اما برای اجرای این بازی، کامپیوتر گیمینگ ما چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ برای آشنایی با سیستم های حداقلی و پیشنهادی بازی Metro Exodus با ما همراه باشید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی مترو اگزودس Metro Exodus :

پردازنده : Intel Core i5 4440

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 670 4GB / AMD Radeon HD 7870

فضای مورد نیاز : 59GB

دایرکت ایکس : DX11

سیستم عامل : Windows 7/8/10 64Bit

 

سیستم پیشنهادی برای بازی مترو اگزودس Metro Exodus :

el Core i7 4770K  / AMD Ryzen 5 3600X

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce RTX 2060 6GB / AMD RX Vega 56

فضای مورد نیاز :  59GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit