سیستم مورد نیاز بازی فارکرای Farcry 6

بازی فارکرای Far Cry 6 یک بازی ویدیویی اکشن-ماجراجویی اول شخص است که توسط استودیو Ubisoft Toronto توسعه داده شده و توسط شرکت Ubisoft منتشر می‌شود. این بازی ششمین نسخه اصلی از سری بازی‌های Far Cry می‌باشد.

داستان بازی در جزیره خیالی یارا (Yara) قرار دارد که بخشی از یک منطقه به نام کاریبی است. در این دنیا، بازیکنان نقش Dani Rojas را ایفا می‌کنند، یک شخصیت اهل جزیره که به عنوان یک جنگجو در یک حرکتی اعتراضی مشغول به فعالیت است تا دیکتاتور جدید قدرت ‌طلب به نام Anton Castillo را سرنگون کند. نقش شخصیت Anton Castillo توسط Giancarlo Esposito ایفا می‌شود.

Farcry 6 System Requirements 22

بازی فارکرای Far Cry 6 محیطی وسیع و با تنوع زیادی از مناظر طبیعی، شهرها و مناطق صنعتی دارد که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها به کاوش، مبارزه با دشمنان، جمع‌آوری منابع و انجام مأموریت‌های مختلف بپردازند. همچنین، یکی از ویژگی‌های مهم این بازی، تنوع در ابزارها و تجهیزاتی است که بازیکنان می‌توانند استفاده کنند، از اسلحه‌های سنتی گرفته تا وسایل ساخت‌وساز، خودروها و حتی حیوانات.

به طور کلی، Far Cry 6 یک تجربه‌ی اکشن-ماجراجویی در یک محیط زیبا و پر از اکتشاف و مبارزه با دشمنان متنوع ارائه می‌دهد؛ در اینجا به سخت افزار مورد نیاز این بازی در کیفیت های مختلف خواهیم پرداخت.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی فارکرای Farcry 6 :

پردازنده : Intel Core i5 4460 / AMD Ryzen 3 1200

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 960 4GB / AMD RX 460

فضای مورد نیاز : 60GB  SSD

دایرکت ایکس : DX12

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

 

سیستم پیشنهادی برای بازی فارکرای Farcry 6 :

پردازنده : Intel Core i7 7700  / AMD Ryzen 5 3600X

رم : 16GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 1080 8GB / AMD RX Vega 64 (8GB)

فضای مورد نیاز :  60GB SSD

دایرکت ایکس : DX12

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

Farcry 6 System Requirements 33

موفقیت Far Cry 6 در فضاسازی طبیعتا فرصت مناسبی برای داستان ‌گویی را در اختیار تیم نویسندگی می‌گذارد. اما اینکه چه‌قدر یوبیسافت توانست از این بستر برای قصه‌ گویی پرکشش بهره ببرد، باز هم به همان تجربه‌ی اصلی گره می‌خورد. برای پیدا کردن کامپیوتر گیمینگ مناسب و حرفه ای برای این بازی میتونید به بخش کامپیوترهای گیمینگ ما مراجعه کنید.