سیستم مورد نیاز بازی الدن رینگ Elden Ring

بازی الدر رینگ Elden Ring یک بازی ویدیویی اکشن نقش‌آفرین (ARPG) است که در همکاری بین استودیوی بازی‌سازی FromSoftware و نویسنده معروف داستان‌های «جورج آر آر مارتین» (نویسنده مجموعه‌ی کتاب‌های «ترانه یخ و آتش» که بر پایه آن سری تلویزیونی معروف «بازی تاج و تخت» ساخته شد) توسعه داده می‌شود.

Elder Ring System Requirements 01

1. ژانر و سبک: بازی الدر رینگ Elden Ring به عنوان یک بازی اکشن نقش‌آفرین (ARPG) شناخته می‌شود که ویژگی‌هایی شبیه به بازی‌های دیگر از FromSoftware مانند Dark Souls و Bloodborne را دارا خواهد بود.

2. جهان‌سازی : بر اساس اطلاعات اولیه، جهان Elden Ring از دسته‌بندی‌ها و مناطق مختلف تشکیل شده است که با توجه به تألیف جورج آر آر مارتین، داستانی پیچیده و غنی دارد. این جهان به طور مشابه به دنیایی از افسانه‌ها و اسطوره‌ها اشاره دارد.

3. نبردها و چالش‌ها : انتظار الدر رینگ از نبردهای چالش‌برانگیز و پیچیده‌ای که از بازی‌های اخیر FromSoftware شناخته‌شده‌اند، بهره‌ برداری میکند. این نبردها به ترکیبی از تاکتیک‌ها و راه‌ حل‌های دقیق نیاز دارند.

4. سبک هنری و طراحی : از آنجا که اسم جورج آر آر مارتین به پروژه مرتبط است، ممکن است سبک هنری و داستان‌گویی Elden Ring تأثیرات اسطوره‌ها و داستان‌های خیالی را در خود نشان دهد.

Elder Ring System Requirements For PC 01

برای اینکه مطمئن شوید آیا کامپیوتر گیمینگ شما برای اجرای این بازی مناسب است با ما همراه باشید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی الدر رینگ Elder Ring :

پردازنده : Intel Core i5 8400 / AMD Ryzen 3 3300X

رم : 12GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 1060 3GB / AMD Radeon RX 580 4GB

فضای مورد نیاز : 60GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

 

سیستم پیشنهادی برای الدر رینگ Elder Ring :

پردازنده : Intel Core i7 8700K  / AMD Ryzen 5 3600X

رم : 16GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 1070 8GB / AMD Radeon RX Vega 56 8GB

فضای مورد نیاز :  60GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

Elder Ring System Requirements For PC

این بازی یکی از بازی های چشم نواز در دنیای بازی‌های کامپیوتری است و ترکیبی از عناصر فراوانی از هر دو شرکت توسعه‌دهنده را در خود جای داده است.