سیستم مورد نیاز بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر Call Of Duty Modern Warfare 2019

بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر Call of Duty : Modern Warfare که به طور عام به عنوانModern Warfare 2019 یا COD : MW شناخته می‌شود، یک بازی تیرانداز اول شخص است که توسط Infinity Ward توسعه داده شده و توسط شرکت Activision منتشر شده است. این بازی در تاریخ 25 اکتبر 2019 برای پلتفرم‌های مختلف از جمله کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر شد.

در Call of Duty : Modern Warfare تلاش‌های توسعه ‌دهندگان برای بازسازی و تجدید نظر در بازی اولیه Call of Duty 4 : Modern Warfare که در سال 2007 منتشر شد، مشهود است. بازی موجب تجدید زنده‌ سازی داستان و شخصیت‌های آن بازی قبلی شده و همچنین به عنوان یک بازی مجزا نیز عمل می‌کند.

Call Of Duty Modern Warfare PC System Requirments

Modern Warfare 2019 دارای داستانی بسیار واقع‌ گرایانه و تاریخی است که به موضوعاتی مثل جنگ‌های مدرن، تروریسم، اسلحه‌های مخرب و تاثیر آنها بر جوامع معاصر می‌پردازد. بازی دارای سه بخش اصلی به نام‌های داستانی، چندنفره و عظیم‌ترین حالت عبور از موانع (Spec Ops) است.

ویژگی‌های برجسته‌ای مانند گرافیک با کیفیت بالا، گیم ‌پلی تازه و بهبود یافته، سیستم صوتی واقع‌گرایانه، و نیز حالت چندنفره (Multiplayer) که از انواع نقشه‌ها و حالت‌های مختلف تشکیل شده است، از جمله مواردی است که باعث موفقیت این بازی در بین بازیکنان شده است.

برای اطلاع از مشخصاتی که یک کامپیوتر گیمینگ باید برای اجرای این بازی داشته باشد با ما همراه باشید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر Call Of Duty MW 2019 :

پردازنده : intel Core i3 4340 / AMD FX 6300

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia Geforce GTX 670 2GB / AMD Radeon HD 7950 3GB

فضای مورد نیاز : 175GB

سیستم عامل : Windows 7/8/8.1/10 64Bit

 

سیستم پیشنهادی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر Call Of Duty Modern Warfare 2019 :

پردازنده : intel Core i5 2500K / AMD Rayzen 5 1600X

رم : 12GB

کارت گرافیک : Nvidia Geforce GTX 970 / AMD RX 580

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

Call Of Duty Modern Warfare PC System Requirments 12

مهمترین ویژگی واکنش‌های زنجیره‌ای (Realism Mode) است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای واقع‌گرایانه‌تر از نسخه‌های قبلی سری Call of Duty را تجربه کنند. این ویژگی نقش مهمی در ترس و تحسین بازیکنان به دستاوردهای بازی داشته است.در اینجا به مشخصاتی که یک کامپیوتر گیمینگ برای اجرای این بازی بخ آن نیاز دارد میپردازیم.