سیستم مورد نیاز بازی رزیدنت ایول 2 ریمیک Resident Evil 2 Remake

بازی رزیدنت ایول 2 Resident Evil 2 Remake یک بازسازی (ریمیک) از بازی ویدئویی محبوب Resident Evil 2 است که در ابتدا در سال 1998 توسط Capcom ساخته شده بود. این بازی به توسعه توسط شرکت Capcom R&D Division 1 به عنوان یک بازی تجربه ترس و بقا در محیط‌های سه‌بعدی می‌پردازد. Resident Evil 2 Remake در سال 2019 برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر عرضه شد.

داستان این بازی در شهر مخفی Raccoon City رخ می‌دهد که تحت تأثیر ویروسی قرار گرفته و تبدیل به مکانی پر از زامبی‌ها و موجودات ترسناک شده است. شما در نقش دو شخصیت اصلی به نام‌های Leon S. Kennedy و Claire Redfield قرار میگیرید. آنها در تلاش برای بقا و فهم علت شیوع ویروس و تبدیل شدن مردم به موجودات وحشتناک، به شهر وحشت ‌زده وارد می‌شوند.

Resident Evil 2 Remake PC System Requirments

نسخه رزیدنت ایول ریمیک Resident Evil 2 با استفاده از موتور گرافیکی RE Engine توسعه داده شد که به بازی زیبایی واقع‌ گرایانه ‌ای داده است. بازی‌سازان تغییراتی نسبت به داستان اصلی و جزئیات گیم‌پلی ایجاد کردند تا تجربه‌ای جدید و همچنین جذاب‌تر را به بازیکنان ارائه دهند. با ترکیب عناصر ترس و تعقیب، حل معماها و مدیریت منابع، بازی تلاش شما برای زنده ماندن در محیطی ترسناک و آشفته را به تصویر می‌کشد.

در اینجا به مشخصاتی که یک کامپیوتر گیمینگ برای اجرای این بازی بخ آن نیاز دارد میپردازیم.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی رزیدنت ایول ریمیک Resident Evil 2 Remake :

پردازنده : intel Core i5 4460 / AMD FX 6300

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia Geforce GTX 760 2GB / AMD Radeon R7 260X 2GB

سیستم عامل : Windows 7/8/8.1/10 64Bit

 

سیستم پیشنهادی بازی رزیدنت ایول ریمیک Resident Evil 2 Remake :

پردازنده : intel Core i7 3770  / AMD FX 9590

رم : 16GB

کارت گرافیک : Nvidia Geforce GTX 1060 3GB / AMD RXX 480 4GB

سیستم عامل : Windows 7/8/8.1/10 64Bit

Resident Evil 2 Remake PC System Requirments 2

Resident Evil 2 Remake با دریافت بازخوردهای مثبت از منتقدان و طرفداران به عنوان یک بازی عالی در ژانر ترس و بقا شناخته شده و موفق به فروش خوبی نیز شده است.