سیستم مورد نیاز بازی استری Stray

بازی استری Stray یک بازی ویدئویی ماجراجویی و علمی-تخیلی است که توسط استودیو BlueTwelve Studio توسعه داده شده و توسط Annapurna Interactive منتشر گردیده است. در این بازی، شما نقش یک گربه کوچک را ایفا می‌کنید که در شهری تخیلی در یک جهان پر از ربات‌ها زندگی می‌کند. داستان بازی حول محور گربه‌ای به نام "استری" می‌چرخد که به طور تصادفی در یک شهر بیگانه و مهجور به نام کلاستر ۴۰۶ گم می‌شود.

 

در این شهر، گربه‌ها به نظر می‌رسد که جزئی از روزمره‌ی زندگی شهروندان رباتی شده‌اند و باید با انواع مختلفی از ربات‌ها و معماها تعامل داشته باشند تا معماها را حل کنند و مسیر خود را به سمت رازهای شهر هدایت کنند. هدف اصلی گربه در این بازی پیدا کردن راهی برای بازگشت به خانه خود و راه‌یابی در محیط‌های پیچیده‌ای است که از طریق آنها باید عبور کند. با ما همراه باشید تا از سخت افزاری که یک کامپیوتر گیمینگ برای اجرای این بازی باید داشته باشد آشنا شویم.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی استری Stray :

پردازنده : intel Core i5 2550K / AMD FX 8350

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia Geforce GTX 650Ti 2GB / AMD Radeon R7 360 2GB

فضای مورد نیاز : 10GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

سیستم پیشنهادی بازی استری Stray :

پردازنده : intel Core i5 8400  / AMD Ryzen 5 2600

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia Geforce GTX 780 3GB / AMD Radeon R9 290X 4GB

فضای مورد نیاز : 10GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

 

Stray با ترکیبی از محیط‌های دست‌ساز با جزئیات واقع‌گرایانه و آثار هنری شگفت‌انگیز توجه بسیاری از طرقداران بازی های کامپیوتری را به خود جلب کرده است. بازیکنان قادر خواهند بود تا جهان زیبا و معمولی این بازی را اکتشاف کنند و در طی این مسیر، اسرار آن شهر را که  تا رسیدن گربه به مقصد با آنها روبه روی  میشود ، کشف کنند.