سیستم مورد نیاز بازی فورزا هورایزن Forza Horizon 4

بازی فورزا هورایزن Forza Horizon 4 یک بازی ویدئویی مسابقه ‌ای و ماجراجویی است که توسط استودیو Playground Games توسعه داده شده و توسط Microsoft Studios منتشر شده است. این بازی در سبک مسابقه‌ای اتومبیل رانی قرار دارد و جزو مجموعه بازی‌های Forza Horizon می‌باشد که تاکنون تعدادی از نسخه‌ های مختلف از آن منتشر شده است.

نسخه چهارم بازی فورزا هورایزن Forza Horizon 4 در دنیای باز اسکاتلند قرار دارد که فصل‌های مختلف آن را تجربه می‌کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی، تأثیر فصول مختلف بر محیط و شرایط مسابقات است. با تغییر فصول، آب‌ و هوا، و شرایط جاده‌ ها تغییر می‌کنند که این امکان را به بازیکنان میدهد تا تجربه‌ای واقع‌ گرایانه از مسابقه‌های اتومبیلرانی داشته باشند.

Forza Horizon 4  PC System Requirments 5888

بازیکنان می‌توانند در مسابقات مختلف شرکت کنند، از جمله مسابقات جاده‌ای، آفرود، تریلی و انواع مسابقات خاص و زنده‌ای که در سرتاسر نقشه بازی برگزار می‌شوند. همچنین، بخش آنلاین بازی امکان بازی همزمان با دیگر بازیکنان در جهان را فراهم می‌کند.

در اینجا با سخت افزاری که یک کامپیوتر گیمینگ برای اجرای این بازی باید داشته باشد آشنا میشویم.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی فورزا هورایزن Forza Horizon 4 :

پردازنده : intel Core i3 4170

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia Geforce GTX 650Ti / AMD R7 250X

حافظه کارت گرافیک (Vram) : 2GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

 

سیستم پیشنهادی بازی فورزا هورایزن FH4 :

پردازنده : intel Core i7 3820

رم : 12GB

کارت گرافیک : Nvidia Geforce GTX 970 / AMD RX 470

حافظه کارت گرافیک (Vram) : 4GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

Forza Horizon 4  PC System Requirments 68452

گرافیک با کیفیت بالا، انتخاب متنوع از اتومبیل‌ ها با جزئیات واقع ‌گرایانه، محیط‌ های زیبا و متنوع اسکاتلند، و فیزیک مسابقه‌های واقع‌گرایانه از ویژگی‌ هایی هستند که Forza Horizon 4 را به یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ ای اتومبیل رانی در دسته‌ی خود تبدیل کرده است .