سیستم مورد نیاز بازی کرایسیس ریمستر Crysis Rematered

بازی کرایسیس Crysis Remastered نسخه بازسازی شده و بهبود یافته از بازی معروف Crysis است که توسط استودیوی Crytek توسعه داده شده و توسط شرکت Saber Interactive منتشر شد. این نسخه بازسازی شده در تاریخ 18 سپتامبر 2020 برای پلتفرم‌های مختلف از جمله Microsoft Windows، PlayStation 4، Xbox One، و Nintendo Switch عرضه شد. در زیر به برخی از ویژگی‌ها و جزئیات کلیدی بازیCrysis Remastered اشاره خواهم کرد:

1. گرافیک بهبود یافته : یکی از نقاط قوت اصلی این بازسازی، بهبود گرافیکی بازی است. بازیCrysis Remastered از موتور بازی CryEngine بهره می‌برد و گرافیک بازی با تکنولوژی‌های مدرن بهبود یافته است. این شامل رنگ‌های بهتر، نورپردازی بهتر، افکت‌های بصری بهبود یافته، و مدل‌ها و تکسچرهای با کیفیت بالاتر است.

2. تجربه گیم‌پلی بی‌تغییر : Crysis Remastered تغییرات اساسی در گیم‌پلی ندارد و به تجربه‌ی اصلی Crysis وفادار است. بازیکنان همچنان در نقش نیروی ویژه‌ای به نام Prophet قرار دارند که از سوی دولت آمریکا فرستاده می‌شوند تا در مقابل تهاجم نیروهای خارجی در جزیرهٔ لینگ‌شانگ مقاومت کنند.

Crysis Remastered System Requirments 2558

3. سلاح‌ها و تجهیزات : Crysis Remastered تمام اسلحه‌ها و تجهیزاتی که در بازی اصلی وجود داشتند، به نسخه بازسازی شده نیز اضافه شده‌اند. بازیکنان می‌توانند از انواع مختلف سلاح‌ها و تجهیزات نظامی بهره‌برداری کنند.

4. مود مولتی‌پلیر : Crysis Remastered حاوی مود مولتی‌پلیر نیز می‌شود که به بازیکنان امکان بازی آنلاین و مبارزه با دیگران در محیط‌های خارجی و متغیر را می‌دهد.

5. در دسترس برای پلتفرم‌های متعدد : این بازی برای پلتفرم‌های مختلف، از جمله کامپیوترهای شخصی PC ، کنسول‌های بازی PlayStation و Xbox، و همچنین Nintendo Switch در دسترس است.

در اینجا با سخت افزاری که یک کامپیوتر گیمینگ برای اجرای این بازی باید داشته باشد آشنا میشویم.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی کرایسیس ریمستر Crysis Remastered :

پردازنده : intel Core i3 3450 / AMD Ryzen 3

رم : 8GB

کارت گرافیک : Nvidia GTX 1050Ti 4GB / AMD Radeon 470

فضای مورد نیاز : 20GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

 

سیستم پیشنهادی برای بازی کرایسیس ریمستر Crysis Remastered :

پردازنده : intel Core i5 4690 / AMD A10 7800

رم : 12GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 1660Ti / AMD Radeon Vega 56

فضای مورد نیاز : 20GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

Crysis Remastered System Requirments 21321521

Crysis Remastered با بهبود گرافیکی و انتقال تجربه Crysis به سیستم‌های مدرن، به بازیکنان فرصتی دوباره برای تجربه این بازی ایجاد کرده است. اگر شما طرفدار سبک بازی‌های تیراندازی علمی و اکشن هستید، این نسخه بازسازی شده ممکن است جذابیت داشته باشد.