سیستم مورد نیاز بازی لیگ اف لجند League of Legends

لیگ اف لجند League of Legends ، که به اختصار LOL نیز نامیده می‌شود، یک بازی آنلاین است که توسط شرکت Riot Games توسعه داده شده است و در سبک بازی‌های MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) میباشد. این بازی توسط Mark Merrill و Brandon Beck ایجاد شد و در اکتبر 2009 به صورت رسمی منتشر شد. League of Legends به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین جهان تبدیل شده و جوایز بسیاری را دریافت کرده است.

در بازی League of Legends، دو تیم متشکل از پنج نفر به یکدیگر رقابت می‌کنند. هر بازیکن یک شخصیت قابل بازی را انتخاب می‌کند که به نام قهرمان یا Champion شناخته می‌شود. هر قهرمان دارای مهارت‌ها و ویژگی‌های خاصی است و در نقش‌های مختلفی مانند حمله، دفاع و پشتیبانی قرار می‌گیرند.

هدف اصلی در بازی League of Legends، تصاحب پایگاه دشمن (نیز به عنوان نِکسوس یا Nexus شناخته می‌شود) است. تیمی که نِکسوس دشمن را از بین ببرد، برنده بازی می‌شود. بازیکنان باید با همکاری تیمی، استراتژی‌های مناسب و تکنیک‌های خاص برای شکست دادن حریفان و تصاحب نِکسوس دشمنی که در مرکز نقشه قرار دارد، اکتشاف کنند.

League of Legends یک بازی رایگان (Free-to-Play) است، و اصولاً برای درآمدزایی، از مدل معاملات درون بازی (In-Game Microtransactions) بهره می‌برد. این به معنای این است که بازیکنان می‌توانند ویژگی‌ها و جنس‌های مختلفی را برای قهری‌های خود بخرند یا درخواست‌های خاصی کنند.

در اینجا با سخت افزاری که یک کامپیوتر گیمینگ برای اجرای این بازی باید داشته باشد آشنا میشویم.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی لیگ اف لجند League of Legends :

پردازنده :AMD A6 3650  Intel Core i3 530 /

رم : 2GB

کارت گرافیک : Nvidia 9600GT / AMD Radeon HD 6570

فضای مورد نیاز : 16GB

سیستم عامل : Windows 7 64Bit

 

سیستم پیشنهادی بازی لیگ اف لجند League of Legends :

پردازنده :AMD Ryzen 3 1200  Intel Core i5 3300 /

رم : 4GB

کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950

فضای مورد نیاز : 16GB

سیستم عامل : Windows 10 64Bit

League of Legends به عنوان یک اسپرت الکترونیکی نیز بسیار موفق بوده و رقابت‌های جهانی مخصوص به خود را به نام مسابقات جهانی League of Legends یا Worlds برگزار می‌کند که جوایز بزرگی دارد و در سراسر دنیا تماشاچیان زیادی جذب می‌کند.